piątek, 7 kwietnia 2017

Rozdanie :)

EDIT !
Rozdanie wygrała Sylwia Jamrozik ! Gratuluję ! Czekaj na email :) 
Losowanie można zobaczyć na moim instastroy tutaj

Kochane !
Tak kieruję ten post do dziewczyn chyba, że jakiś chłopak chce zrobić prezent swojej dziewczynie. Z racji takiej, że ostatnio sama wygrałam coś w "internetowym konkursie" pomyślałam że i może ja zorganizuje coś takiego na blogu. A jeszcze lepiej żeby ktoś mógł przetestować moich ulubieńców.

I oto jest - moje rozdanie ! :)


Do wygrania :
- Dwa lakiery Trend IT UP .
Tutaj muszę dodać, że nie ważne jakich lakierów użyję,  drogich czy tanich zawszę będzie z nimi coś nie tak. I żadne nie przeżywają dłużej niż dzień na moich paznokciach (mycie naczyń itp). Dlatego postawiłam na tą firmę gdyż mają małe pędzelki (a nie pędzle większe niż moje paznokcie ), duży wachlarz kolorów i dobrą cenę.

- Dwa żele pod prysznic firmy Original Source 

- Rozświetlacz  z P2. 
Red Lipstick Monster testowała i mówiła, że to zamiennik  theBalm Mary-Lou :) 

- The Nude Blossom Collection Eyeshadow Palette z Catrice. 

- Naturalna pomadka do ust z Bee Natural 

-No i moje ulubione czekolady ! Uwaga nie dla tych z dietą hihi :) 

Wszystkie produkty są nowe ale to chyba logiczne. Ale piszę to gdyby ktoś chciał się przyczepić. 

Aby uczestniczyć w losowaniu trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga a w komentarzu napisać swój adres email  abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą. Ewentualnie, można też obserwować mnie na insta (klik)  gdyż to tam dodam filmik z losowania (wiecie to już wyższa technologia dodać go na bloga) . Rozdanie trwa do 21.04, wyniki podam na blogu kilka dni później. Nagrodę wysyłam na terenie całej UE. 

Pozdrawiam :) 

18 komentarzy:

  1. Witam, z przyjemnością biorę udział w Pani konkursie :-) Ja jak mam pomalowane paznokcie to zmuszona jestem myć naczynia w rękawiczkach Instagram obserwuje od dawna jako patkap29 :-) patrycjaprzybysz29@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią biorę udział :) Obserwuje na instagramie jako kalwass :) justyna_rup@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje z przyjemnością jako: Kosmetyko Fanki
    e-mail: monikab11@op.pl :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział ;)
    Mój e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    Obserwuję boga jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  5. A to też sie podczepie do konkursu!
    Jak szalec to szalec! jozefinaa@interia.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się: wielki.kufer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi tam! Spróbuję! :)
    dominikazalecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa dotarłam w końcu! Moja ulubiona Daim <3 żeli OS nie miałam i u nas na pólkach ich nie ma (zaczynam myśleć że je wycofali:O) ale to nic pędzę , jestem i w ogóle dotarłam ;D

    email: wisniewskajus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana oczywiście ze biorę udział w rozdaniu. Wygrać byłoby marzeniem ❤️ Obserwuje bloga jako piesuleczki1 obserwują na instagramie jako olcia200145 a mój e-mail to xxxolusienkaxxx@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! email: laurawitkowska@outlook.com obserwuję na ig jako: laolamiku.beauty

    Odpisałam Ci na komentarz pod moim postem o pudełku CuteBox - wiem gdzie znajdziesz Yope! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Diane
    E-mail: diane-fashion@wp.pl
    Insta: @dianefashion


    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rozdanie :-) Biorę udział ;-) Obserwuję jako Stara Kobieta.
    Mail: starakobieta.i.ja@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :) Obserwuję jako Lady Skywalker, na Instagramie jako cassandradelune. Mój adres e-mail to veronie8@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagroda iście wspaniała....jestem bardzo, bardzo zadowolona;) Adres poleciał na maila. Dziękuję, dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń