środa, 15 marca 2017

Przeczytam 52 książki w 2016 roku.



Ja i moje Przeczytam 52 książki w 2016 roku ! ;)Na zdjęciu znajduje się tylko 49 książek - 3 nie były moje (to dla tych co chcieli by liczyć). 

Nie chodziło o liczbę i to chyba każdy wie. Chodziło o czytanie a reszta to cele indywidualne. Mi udało się po raz pierwszy od dłuższego czasu nie porzucić czegoś w połowie. Powiedziałam sobie będzie 52 i było. Mogło być więcej, jestem tego świadoma ale pod koniec roku lenistwo troszeczkę wygrywało...


Nie było tak, że czytałam jedną książkę na tydzień. Kilka książek przeczytałam w jeden dzień. Naprawdę rano siadłam na sofie, przerwę zrobiłam tylko na obiad a pod wieczór książka cała przeczytana ale no przecież musiałam wiedzieć jak się zakończy i to nie mogło czekać "do jutra" ! Średnio jedną książkę czytam 2 dni. Ale np we Wrześniu nie przeczytałam żadnej. Generalnie pierwsza połowa roku chyba bardziej mi sprzyjała.
Tak, tak nie mam dzieci, mam dużo czasu i mogę czytać. A do pracy chodzą za mnie krasnoludki a obowiązki spełniają wróżki :)
Nie uważam, że to stracone pieniądze zresztą każdy ze swoją wypłatą robi co mu się podoba. Ale mam zamiar napisać osobnego posta na temat cen książek w Polsce bo co jak co - ale one są akurat bardzo wysokie patrząc na to ile w Polsce się zarabia.

Nie powiem, że wszystkie te książki to jakieś dzieła literackie i literatura wyższych lotów ale czytam to co lubię. Tylko dwie książki porzuciłam w połowie (nie liczą się do sumy ogólnej) bo po prostu przysypiałam a strony dłużyły się i dłużyły...
Zdarzały się książki, przy których tak płakałam że aż nie widziałam liter no ale powiedzmy, że mam duszę romantyka.
Od tego roku przerzucam się na czytnik (z wyjątkami)  ! I od razu szok - ebooki są droższe niż tradycyjne książki xD


Poniżej lista książek oraz odnośniki do oceny książek. 
Styczeń - Luty - Marzec
Kwiecień - Maj - Czerwiec
Lipiec- Sierpień - Wrzesień
Październik - Listopad - Grudzień

1. "Ku Klux Klan. Tu mieszka miłość" -  Katarzyna Surmiak - Domańska:  DOBRA
2."Nic bardziej mylnego" - Radosław Kotarski. : DOBRA
3."Dziewczyna z pociągu" - Paula Hawkins : PRZECIĘTNA
4"Służyłam w arabskich pałacach" - Laila Shukir : SŁABA
5."Ocalić Daringham Hall" - Kathryn Taylor : DOBRA
6. "Essesman i Żydówka" - Justyna Wydra : BARDZO DOBRA
7. "Grey" - E L James : PRZECIĘTNA
8. "Komórka" - Stephen King : PRZECIĘTNA
9. "Przesunąć horyzonty" - Martyna Wojciechowska : DOBRA
10. "Tak blisko..." - Tammara Webber : BARDZO DOBRA 
11."Tak krucho" - Tammara Webber : DOBRA
12"Love, Rosie" (Na końcu tęczy) - Cecelia Ahern : BARDZO DOBRA / przeczytana w jeden dzień/ 
13. "Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupéry: BARDZO DOBRA /przeczytana w jeden dzień / 
14"Noce Rodanthe - Nicholas Sparks : DOBRA
15. "Pamiętniki " - Nicholas Sparks" BARDZO DOBRA 
16. "I wciąż ją kocham" - Nicholas Sparks : BARDZO DOBRA 
17. "Klejnot" - Amy Ewing : BARDZO DOBRA 
18"Biała róża" - Any  Ewing : PRZECIĘTNA 
19. "Facet na telefon" - A.J. Gabryel  : DOBRA /przeczytana w jeden dzień/ 
20. "Tak słodko" - Tammara Webber : DOBRA
21"Dziewczyny z Nowego Jorku" - Burgess Gemma : DOBRA
22. "On powrócił" - Timur Vermes: BARDZO DOBRA
23"Jesienna miłość" - Nicholas Sparks : BARDZO DOBRA
24. "Uwikłani, Obsesja" - Laurelin Paige : DOBRA
25. "Urodzeni by żyć" - Wendy Holden BARDZO DOBRA 
26. "Polska da się lubić" - Steffen Möller : DOBRA 
27. "Bez mojej zgody- Jodi Picoult: BARDZO DOBRA
28. "Polowanie na motyle" - Krystyna Mirek : DOBRA 
29. "Wybór" - Nicholas Sparks : BARDZO DOBRA 
30. "Sprzedana" - Sophie Hayes : BARDZO DOBRA*
31. "Dziennik Anny Frank" - Anne Frank : BARDZO DOBRA
32"Pięć sposobów na upadek" - K.A. Tucker : DOBRA
33"Z plecakiem przez świat. Vademecum podróżnika" - Monika Witkowska : PRZECIĘTNA 
34. "Zycie na pełnej petardzie czyli wiara, miłość i polędwica" - ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka  :BARDZO DOBRA
35. "Szału nie ma jest rak." - ks. Jan Kaczkowski, Katarzyna Jabłońska : BARDZO DOBRA 
36"Grund pod nogami" - ks. Jan Kaczkowski : DOBRA
37. "Kupiona i sprzedana" - Megan Stephens : DOBRA 
38. "Berlin - Warszawa - Express" - Steffen Möller :DOBRA
39. "Okaleczona" - Khady Sylla : DOBRA 
40. "Kiedy odszedłeś" - Moyes Jojo : DOBRA
41. "Zanim się pojawiłeś" - Moyes Jojo : BARDZO DOBRA 
42. "Czuły punkt" - Dominika van Eijkelenborg : BARDZO DOBRA / przeczytana w jeden dzień /
43. "Dla Ciebie wszystko" - Nicholas Sparks : PRZECIĘTNA 
44. "Uwikłani. Na zawsze" - Laurelin Paige : DOBRA
45. "Apartament. Tu spełniają się marzenia" - Danielle Steel :DOBRA
46. "W dżungli zdrowia" - Beata Pawlikowska :PRZECIĘTNA
47. "Pamiętnik Mary Berg. Relacja o dorastaniu w warszawskim getcie" - Mary Berg : BARDZO DOBRA*
48. "Busem przez Świat. Australia za 8 dolarów" - Karol Lewandowski :BARDZO DOBRA
49. "Maluchem przez Afrykę" - Arkady Paweł Fiedler : PRZECIĘTNA
50"Do utraty tchu" - Cherrie Lynn : BARDZO DOBRA
51. "Zostać w Daringham Hall" - Kathryn Taylor : DOBRA
52. "Zmuszona do małżeństwa" - Leila : PRZECIĘTNA

35 komentarzy:

  1. Świetnie, że udało ci się tyle przeczytać! Ja mam taki plan na ten rok, w tamtym raczej nie udało mi się go spełnić, ale wierzę, że tym razem się uda. Dzięki takim wyzwaniom, mam większą motywację do czytania i chęci - a to bardzo duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się ilość ! Ważne, żeby choć trochę poczytać to naprawdę jest fajne :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Nie dziwię się, że Małego Księcia przeczytałaś na raz i tak wysoko oceniłaś ;)) Ta książka jest od lat najchętniej czytaną przez Francuzów! Niesamowite, prawda? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małego Księcia czytałam już kiedyś chyba w 5, 6 klasie więc hohoho dawno temu ale wtedy jeszcze nie bardzo ją rozumiałam. W międzyczasie przewijały mi się cytaty z tej książki tu i tam. A teraz musiałam ją zakupić i naprawdę - polecam każdemu !

      Usuń
  3. O matko...Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jak Ci się udało znaleźć czas, aby to wszystko przeczytać? Ja od wielu miesięcy nie moge znaleźć czasu na jedną książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam tv, chodzę późno spać (nie to nie jest zdrowe nie polecam ;p), ograniczałam też komputer. Najwięcej czytałam na początku roku i pod koniec, wiadomo długie wieczory sprzyjają książką :)

      Usuń
  4. Wow bardzo ambitnie! Gratulacje ! ;)
    uwielbiam czytać i świetnie Cię rozumiem! Sama czasem tak mam, że czytam jedną książkę w jeden dzień. Przerwa na jedzenie, krótki spacer z psem i dalej do czytania <3 Oh bardzo tęsknię za tymi czasami. Teraz, gdy dużo podróżuję niestety liczba czytanych książek zmniejsza się drastycznie.
    Buziak i intrygujących książek w 2017 ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och a jak ja bym chciała dużo podróżować ! Pewnie dlatego też czytam, bo nic innego się w moim życiu nie dzieje aż tak ciekawego :)

      Usuń
  5. Patryk | Blog o żywieniu zbiorowym17 marca 2017 13:21

    Witam!

    Chciałem podziękować za odwiedzenie mojego bloga, jak i za dodanie komentarza pod postem.
    Bardzo dużo książek przeczytałaś. Ja raczej lubię czytać wyłącznie książki, które są związane z żywieniem, żywnością, kulinarią, czy gastronomią.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przeczytana 52 cieawych książek. Niestety nie osiągnełam puli 52 książek ale coś tam przeczytałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że 52 książki to bardzo dobry wynik :) Kiedyś też tak dużo czytałam, ale obecnie pochłania mnie te co tygodniowe 300 stron na uczelnię, więc nie mam czasu na czytanie książek typu powieści dla przyjemności :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu, ja przez całe życie chyba tylu nie przeczytałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna kolekcja.
    Ja przeczytałam w 2016 roku tylko 25.
    Teraz trochę zaniedbałam czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku już chyba tylu nie przeczytam ... :(

      Usuń
  10. ja ostatnio mam więcej czasu i też czytam:D praktycznie książkę dziennie;p więc u mnie w tym roku będzie o wiele więcej przeczytanych pozycji :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję spełnienia celu, każda z nas wie jak łatwo w połowie się zniechęcić :) Ja w tym roku też postawiłam sobie za cel jak najwięcej czytać, ale nie ukrywam, że póki co idzie mi przeciętnie ;) Mam problemy z odpowiedni zaplanowaniem sobie czasu.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czytać♥ I co roku mobilizuje się do przeczytania jeszcze większej ilości !! W tym roku wpałam na pomysł żeby przeczytać tyle ile mam wzrostu !! :D ( 165 cm ! ) zobaczymy jak mi pójdzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie czytanie, to najlepsza czynność, jaką ludzkość mogła wymyslić. Chętnie brałabym udział w takich wyzwaniach, ale niestety mój brak czasu mi na to nie pozwala. W przyszłości, kiedy trochę będzie spokojniej w moim zyciu, będę nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że trafiła Ci się tylko jedna słaba książka. ;) Widzę wiele ciekawych pozycji, gratuluję wyniku! :) Miłego czytania w 2017!
    Dziękuję za ciepłe słowa. Pocztówki na pewno będą. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Brawo! Pozytywnie zazdroszczę, ja te czasy ( beztroskiego czytania zawsze i wszędzie ) mam za sobą, ale staram się wygospodarować trochę czasu na czytane każdego dnia - kocham czytać! Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos! Mój rośnie podobnie - z braku wystarczającej liczby półek :D Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już zakupiłam regał ale wcześniej książki były wszędzie :)

      Usuń
  17. Nic, tylko pogratulować takiego wyniku :). Wśród przeczytanych przez Ciebie książek, miałam okazję sięgnąć po:
    Love, Rosie - nie wciągnęła mnie aż tak, aby przeczytać w jeden dzień, ale bardzo mi się podobała.
    Dziewczyna z pociągu - zaczęłam, ale utknęłam na 30 stronie. Odłożyłam ją na razie, wrócę do niej na pewno, ale musi nadejść TA chwila.
    I wiąż ją kocham oraz Pamiętnik - oj uwielbiam! W ogóle Sparks to jeden z moich ulubionych autorów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha "Dziewczyna z pociągu " to naprawdę słaba książka. Ale czytaj dalej jedynie zakończenie ciekawe :)

      Usuń
  18. widzę kilka ciekawych pozycji

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka książek w jeden dzień? Nigdy o czymś takim nie słyszałam zatem chylę czoła :). Ja ostatnio nabrałam tempa bo przeczytałam 5 książek w tydzień ( zwolnienie lekarskie jupi jupi ). Codziennie dojeżdżam do pracy pół godziny sbahnem co w dwie strony daje godzinę na lekturę. A dzisiaj Wielki Piątek a ja skończyłam jedną książkę i zaczęłam kolejną. Trzeba dobrze wykorzystać czas Świąt :). 99 procent książek które czytam kupuję i pomimo tego, że w ostatnim m-cu wydałam na nie ok. 400 zł ( 100 euro ) to wcale a wcale nie żałuję. Każdy ma jakiegoś hopla :). Fajnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow podziwiam cię :)
    Ja też bardzo lubiłam czytać a teraz to ani czasu nie mam ani chęci...
    Wiecej czasu spędzam oglądając swoje ulubione seriale :)
    W tym roku ani jednej książki a w zeszłym roku dwie.
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedzę, że preferuję literaturę współczesną. Ja natomiast wolę i to zdecydowanie literaturę z XIX i początku XX wieku. Na swoim koncie mam również kilka książek przeczytanych w jeden dzień, co bardzo dobrze świadczy o autorze i takim przykładem jest Granica.

    OdpowiedzUsuń
  22. a tak poza tym książki Sparksa są bardzo ciekawe i wzruszające.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie to imponujacy wynik. Przy moim trybie zycia nie dalabym rady :P

    OdpowiedzUsuń