poniedziałek, 9 października 2017

Morze Bałtyckie #2

Lipiec 2017, okolice Mielna. 










13 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, dawno nie bylam nad Baltykiem ;) widze ze mialas udane wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były udane ale to Tatry były najważniejszym celem ! :)

      Usuń
  2. Tak dawno nie bylam nad Bałtykiem... Piękne i klimatyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post, piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i przesyłam mnóstwo ciepła w ten pochmurny dzień,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham nasze polskie morze i cieszę się, że mam do niego tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam daleko ale mój chłopak mieszka nad samym morzem więc jestem skazana na odwiedzanie go co roku :)

      Usuń
  5. W tym roku po raz pierwszy w życiu byłam nad morzem. Zwiedziłam z moim chłopakiem Władysławowo, Jastrzębią Górę, Gdańsk, Gdynie, Sopot i oczywiście Hel. Było pięknie, spokojnie i chętnie wróciłabym tam jeszcze raz, chociaż nie ma co ukrywać, że więcej emocji dały mi góry. Żal mam do tej pory, że nie udało nam się tam w tym roku pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiekniejsze morze i plaże na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę! :) Ja jedynie gdzie byłam w tym roku, to Woodstock. Ale tam odpocząc raczej nie da rady ;) Piękne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjecia! Kocham nasze morze mimo ze jest takie zimne, ale plaż to nikt nie ma lepszych!

    U mnie post o mojej spontanicznej przygodzie z Au Pair w Londynie, zapraszam :)
    http://kasiadrusewicz.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń