środa, 23 grudnia 2009

Wiem, znasz mnie lepiej.

ps. Jeżeli nie chcesz to nie czytaj.

6 komentarzy:

  1. Dziekuję bardzo za pozdrowienie ;) Również ztego miejsca ściskam i życzę przepięknie spędzonych swiąt oraz wielu prawdziwych przyjaciół, niekoniecznie po nowym roku, ale już teraz, a może kiedyś w dalekiej przyszłości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej no, ja też tu zaglądam i czytam!
    fakt nie komentowałam, ale poprawię się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja piszę w różnych miejscach. to zależy które mi się włączy :P
    teoretycznie jestem w harcerstwie, ale praktycznie teraz jakoś się mniej udzielam, odkąd oddałam gromadę i zaczęłam pracę jestem tylko na większych akcjach i wizytacjach na zbiórkach. niestety z czasem coś przemija. ale harcerzem jest się do końca życia, nawet bez munduru, bo harcerstwo to poglądy i ideały którymi kierujemy się w życiu :)
    może jak będę mieć czas to powstanie drużyna konna, ale to tylko plany, bo na razie nie wyrabiam ze studiami, pracą w 2stajniach i jeszcze chwilowo jeżdżę konia koleżanki :P
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmobilizuj mnie do pisania, bo za cholerę nie chce mi sie rozwijac!
    Kiedy wróci dawna energiczna, pełna entuzjazmu Asia..

    Ty, a do mnie to nie zajrzysz, co?! :D

    OdpowiedzUsuń