wtorek, 30 października 2012

Codzienność cz. 2

Post spontan. Nie planowany. Z ciepłych dni a mianowicie lipca/sierpnia. Z życia Au Pair. Kiedy opuszczę tych ludzi to będę za nimi tęsknić. Tak, będę. 


ps. Już chyba w żadnym z postów nie znajdziecie tyle moich zdjęć. 


Za tą Panią najbardziej. 

 Zobaczywszy pierwszy raz angielską budkę na "Starym Mieście" w Bielefeldzie bardzo się zdziwiłam. Co ona tutaj robi. Później widziałam też inną w innym mieście. Nie, nie wiem dlaczego się tutaj znajdują. 

 Ach ten piękny Bielefeld. 


 Mieszkam 5 min od Zamku a pierwsze moje zdjęcie na jego tle powstało po 10iu miesiącach. 



 Widok. 





 Ta kropka to ja 


 Chyba schudłam;)

 Jannine jest niemką z krwi i kości. Zachowuję się jak typowa niemka i czasem mnie drażni ale ją lubię. 


 A oto trzy Au Pair tej samej rodziny ;)  I to nawet w kolejności. Justyna, Pati (która uciekła po 4 miesiącach) i ja. Spotkanie. 




38 komentarzy:

  1. Piękne widoczki, fajne z Was wesołe Dziewczyny ;)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo wtedy dzieci nie chodziły jeszcze do przedszkola więc wcześniejsze au pair zajmowały się nimi codziennie od 12ej a nie tak jak ja od 15ej. Dzieci były małe i bardziej męczące.

      Usuń
  3. Jannine na Octoberfest jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mnie ciekawi czemu zwiala :P

    Do konca tez nie wiem jak zachowuje sie typowa niemka :P
    chyba zadnej az na tele nie poznalam

    ciekawe zdjecia i fajne kolezanki :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. w polsce też sa takie budki i tez nie mam pojęcia dlaczego się tu znajdują hehehhh
    świetne zdjęcia, pełne wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... super! A tak w ogóle to jakie masz wrażenia odnośnie Au Pair w Niemczech?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci, że mieszkasz w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne widoki :) podpinam się pod koleżankę jak Ci się podoba bycie Au pair w Niemczech ?

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekł mnie ten zielony plac przed zamkiem ;D chciałabym tam poleżeć na trawie i wypić piwko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś au pair, tak? podoba Ci się? pytam, bo to dosyć interesujące, a nie znam wielu au pair. zdjęcia z analoga w poście niżej są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak typowa Niemka, czyli jak? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia;) Zwłaszcza to na tle zamku;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia pozytywnie zakręcone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję c:
    fajne zdjęcia, chciałabym tam pojechać *.*
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ja bym chciała mieszkać w odległości 5 minut drogi od jakiegoś zamku! zazdroszczę ;d
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam Cię! :) Komentowałaś moje wpisy zarówno na fb, jak i blogpspocie ;) Dawno tam nic nie pisałam i pewnie taki stan pozostanie, ale zajęłam sie tym moim włosowym blogiem, bo moje otoczenie ma już chyba mnie dosyć, jak opowiadam im o moich "zmartwieniach" ;) Manaika się kłania;)
    Pozwól, że zapytam... jakiego szamponu używasz? W ogóle, jak wygląda pielęgnacja Twoich włosów? Może coś zaradzimy ;) Jeśli chcesz, oczywiście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timotei podobno do powiększenia objętości. Ale ostatnio byłam w Polsce i widziałam iż nowe opakowania są ;)
      I raz na czas innych różnych żeby się włosy nie przyzwyczaiły.

      Usuń
  18. Fajne zdjęcia :D.
    Bardzo ładnie tam :)

    Ostatnią na niemieckim musiałam przygotować opowiadanie o Au-Pair. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. z Bournemourth wiecej zdjec nie mam. W sumie samo miasto jak miasto nic ciekawego. A co do New Forest to beda zdjecia ale bardziej z innej czesci i nie z tego z czego |New forest slynie najbardziej. Niestety ( lub stety) New Forest to taka wioska, w ktorej sa same lasy, wrzosowiska i drogi. Nie da rady isc na spacer bo zajeloby to wiecznosc. Ja jechalam autem i podziwialam widoki przez szybe

    ladne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie notki z dużą ilością zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne zdjęcia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie musimy nacieszyć się Twoimi zdjęciami na zapas... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde ale zazdroszczę wyjazdu :) kiedyś o tym marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładną masz okolicę! :D

    OdpowiedzUsuń